lunes, 6 de diciembre de 2010

La sombra del Águila.

Otra novela onomatopéyica de Arturo Pérez-Reverte. Un batallón formado por españoles enrolados a la fuerza pelea bajo el mando de Napoleón intentando conquistar Rusia. Cuando todo parece perdido para el ejército francés, los españoles deciden desertar y pasarse al bando contrario. Su movimiento es interpretado erróneamente por el mando francés como un ataque heroico y desesperado. Una novela llena de tópicos y muy divertida. Para leer en una tarde.

2 comentarios:

Joan Carles Llurdés i Coit dijo...

Mariano, no segueixo el Pérez Reverte. Coneixes tu en Tom Rob Smith? Té una novel.la fantàstica "El niño 44" (no sé si està traduïda al català) que per mi és la millor que he llegit en molt de temps (deixant de banda el meu idolatrat John Le Carré). I no és que llegeixi poc, precisament. és d'aquelles que si el tema interessa, t'acaba enganxant. Ara estic llegint la seva segona novel.la "El discurso secreto" i promet molt.
Records.

Mariano Puerta Len dijo...

Afegeixo aquest autor a la llista de probables lectures properes. No el conec ni d'oida, però elsllibres desconeguts són molt menys perillosos que els bolets desconeguts.